maandag 29 maart 2010

Nog meer Kippiekip.

Afgelopen week heb ik met de peuters nog meer gedaan met het boekje 'Goed gedaan, Kippiekip'. De kinderen vonden het een heel leuk boek en ik bleef maar voorlezen. Vooral de zin dat Kippiekip moet drukken, duwen en persen, werd steeds door de kinderen herhaald.
De kip met veren beplakken vonden ze allemaal erg leuk, ik had alleen maar gele veren maar met meerdere kleuren veren maak je er een gezellige paaskip van.
Ook de haas uit het boek hebben we geknutselt, voor mij heel veel werk maar het resultaat was erg leuk. De kinderen hebben de broek van de haas mooi versierd met stippen.
De kinderen krijgen de hazen deze week mee naar huis met een zakje paaseitjes eraan vast geniet. Ik had van de dieren uit het boek nog een memory gemaakt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten